Bądź zawsze na bieżąco!
Bądź pierwszym, który dowie się zniżkach i promocjach!
Aktualności
Wszystkie aktualności
21 lipca 2022
Ruszył Program Czyste Powietrze Plus
23 grudnia 2021
Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
Obsługa posprzedażowa
Wymiana i zwrot towaru
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827).Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.
Jak mogę zwrócić towar?
- Upewnij się, że spełniasz trzy poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako konsument lub zakup nie miał charakteru zawodowego i korzystasz z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta
- towar nie posiada śladów użytkowania i ma oryginalne opakowanie - Zadzwoń lub napisz do nas
- Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wydrukuj formularz i dołącz go do zwracanych produktów.
- Wyślij zwracany produkt na adres (zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt osobiście):
Mirkli, 01-139, m. Warszawa, Górczewska 25 lokal -
- zwrot środków zostanie zrealizowany zgodnie z formą opłacenia zamówienia - dla przyspieszenia procesu sugerujemy zwrot środków w postaci przelewu,
- w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup.
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”.
- Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom lub przedsiębiorcom, którzy korzystają z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, a zakup nie miał charakteru zawodowego.
- Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
- Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
- Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
- Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
- Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
- Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
- Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć.
- W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać pod adresem